Jedzenie dla pięknej skóry

dieta na piękną skóręJeśli chcesz świecącą skórę, stare przytacza „Jesteś tym, co jesz” nigdy nie był. Nasze porady Dietetyka pomogą Ci odżywiają skórę od wewnątrz.

Każdy ma ulubiony krem do twarzy lub zabieg, ale piękna skóra zaczyna się od wewnątrz. Starsze komórki są stale rzucić i zastąpione przez młodszych i stały dopływ kluczowych składników odżywczych jest niezbędna do wspierania tego szybkiego wzrostu. Jeść właściwą równowagę żywności i będziesz karmić skórę niezbędne składniki odżywcze potrzebuje, aby pomóc mu pozostać miękkie, giętki i bez skazy.

To powiedziawszy, jak możemy próbować się oprzeć, nasza skóra ma naturalnie wiek. Zmarszczki i plamy starcze są nieuniknionym skutkiem czasu, ale starzenie się skóry może być przyspieszyć przez nadmierne narażenie na słońce i solarium, silne mydła, chemikalia i złe odżywianie. W tym względzie, holistyczne podejście jest najlepsze. Traktuj skórę uprzejmie i optymalizuj swoje odżywianie, jedząc bogate w przeciwutleniacze owoce i warzywa, zdrowe tłuszcze z tłustych ryb i orzechów oraz zróżnicowaną i zrównoważoną dietę. Powinno to dać optymalny poziom składników odżywczych, które są kluczowe dla promiennej skóry, w tym beta-karoten, witaminy C i E, cynkiem i selenu.

Owoce i warzywa zawierają potężne przeciwutleniacze, które pomagają chronić skórę przed uszkodzeniem komórek spowodowanych przez wolne rodniki. Wolne rodniki, palenie, zanieczyszczenie i światło słoneczne i może powodować zmarszczki i plamy starcze. Jedz tęczy kolorowych owoców i warzyw i dążyć do co najmniej pięciu porcji dziennie. Betacarotene, Znalezione w marchwi, słodkich ziemniaków i dyni, i luteina, Znalezione w kale, Papaya i szpinaku są silne przeciwutleniacze, ważne dla normalnego rozwoju komórek skóry i zdrowy odcień skóry.

Jeść wystarczająco dużo witaminy C

Witamina C jest również Super przeciwutleniaczem. Jest to potrzebne do wspierania układu odpornościowego, promować promienną skórę i pomóc niedoskonałości leczyć prawidłowo. Najlepsze źródła są czarne porzeczki, jagody, brokuły, guawa, Owoce kiwi, pomarańcze, papaja, truskawki i słodkie ziemniaki. Witamina C jest potrzebna do produkcji kolagenu, który wzmacnia naczynia włosowate, które dostarczają skórze.

Wielokrotnie tracąc i odzyskuje wagę może zabrać swoje piętno na skórze, powodując ugięcia, zmarszczki i rozstępy. Diety Crash są często krótkie w niezbędnych witamin i minerałów też. Przez długi okres czasu ten rodzaj diety będzie odzwierciedlać na skórze. Zawsze najlepiej jest jeść zdrową, zrównoważoną dietę. Jeśli rozważasz trudny plan odchudzania, upewnij się, że masz wszystkie fakty po raz pierwszy-zbadać nasze przewodniki ekspertów do popularnych diet i przeczytać sześć rzeczy, które należy rozważyć przed rozpoczęciem diety.

Zapisz się na nasze darmowe zdrowe dieta plany, z których wszystkie są zrównoważone pod względem odżywczym i przeznaczone do zdrowszego sposobu jedzenia.

Zaopatrzyć się w selen

Selen jest silnym przeciwutleniaczem. Działa obok innych przeciwutleniaczy, takich jak witaminy E i C i jest niezbędna do wspierania układu odpornościowego. Badania sugerują, że dieta bogata w selen może przyczynić się do ochrony przed rakiem skóry, uszkodzenia słońca i plamy starcze. Jednym ze sposobów, aby zwiększyć spożycie jest jeść orzechy brazylijskie. Tylko cztery orzechy zapewni zalecaną dzienną ilość (RDA). Wymieszać orzechy brazylijskie z innych nasion bogatych w witaminę E jako przekąskę lub sałatka posypać. Inne dobre źródła to ryby, skorupiaki, jajka, wheatgerm, pomidory i brokuły.

Pić od sześciu do ośmiu szklanek wody dziennie

Skóra potrzebuje wilgoci, aby pozostać elastycznym. Nawet łagodne odwodnienie spowoduje, że skóra będzie wyglądać sucha, zmęczona i lekko szara. Pij sześć do ośmiu szklanek wody dziennie – wszystkie płyny liczą się do dziennego zasiłku, ale woda jest Najlepsza. Jeśli pracujesz w biurze, przechowywać dużą butelkę wody na biurku, aby przypomnieć Ci pić. Ziołowe, bez kofeiny herbaty są zbyt dobre. Nie zapominaj, że niektóre owoce i warzywa, takie jak arbuz, cukinia i ogórek, również przyczyniają się płyny – dodatkową korzyścią jest to, że minerały, które zawierają zwiększy tempo nawilżają ciała i skóry. Staraj się unikać palenia i nadmiernego spożycia alkoholu, ponieważ oba mogą wieku skóry.

Jak dieta może wpływać na trądzik?

Trądzik jest spowodowany zapaleniem i infekcją gruczołów łojowych skóry. Gruczoły łojowe są stymulowane przez hormony (zwłaszcza androgenów). Aby uniknąć trądziku, wyciąć z powrotem na tłuszcze nasycone i uwodornione w margaryny i żywności przetworzonej. Również obniżyć fast foodów, jak również żywności o wysokiej zawartości cukru, takich jak ciasta i ciastka. Jedz więcej surowych warzyw, świeżych owoców i ryb. Staraj się zawierać pokarmów bogatych w selen, takich jak orzechy brazylijskie, orzechy nerkowca, świeże tuńczyka, nasiona słonecznika, orzechy włoskie i chleb pełnoziarnistych.

Jak dieta może wpływać na łuszczycę?

Łuszczyca pojawia się jako czerwone plamy skóry z srebrzystą skale, najczęściej na łokciach i kolanach. Plastry są spowodowane szybkim wzrostem i proliferacją komórek w zewnętrznych warstwach skóry. Plastry mogą być swędzące i bolesne, a w ciężkich przypadkach, skóra może pękać i krwawić. Niektórzy ludzie znaleźć epidemii wystąpić, gdy czują się spływa. Oparzenie słoneczne, alkohol, palenie tytoniu, otyłość i stres są również zamieszany i nie może być spust żywności, które trzeba będzie zidentyfikować za pomocą diety wykluczenia, choć zawsze sprawdzić z GP przed wycinaniem grup żywności. Niezbędne kwasy tłuszczowe (EFAs) z oleju z ryb lub nakrętki tłoczonej na zimno i olejów z nasion są ważne, aby uwzględnić w diecie. To powinno być również niska w tłuszczów nasyconych i obejmują przeciwzapalne zioła, takie jak kurkuma, czerwona papryka, imbir, kminek, Koper, rozmaryn i czosnek.

Jak dieta może wpływać na egzemy?

Wyprysk jest chorobą skóry, która zwykle zaczyna się jako niejednolity zaczerwienienie, często na rękach, ale może pojawić się w dowolnym miejscu na skórze. Chociaż istnieje wiele wyzwalaczy, jednym z najczęstszych jest wrażliwość żywności. Najczęstszym naruszającym żywność są mleko, jaja, ryby, sery, orzechy i dodatki do żywności. Tłuszcze omega-3, cynkowe i witaminowe E mogą pomóc w zmniejszeniu objawów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *